Για να πετύχουμε τέλειο αποτέλεσμα στην συγκόλληση περιθωρίων, πρέπει το δοχείο της κόλλας να αλείφει ένα ομοιόμορφο στρώμα κόλλας στην ακμή του τεμαχίου. Οποιαδήποτε ανωμαλία στο στρώμα αυτό μεταφράζεται σε ανομοιόμορφο πάχος της ακμής. Οι αντιγραφές αδυνατούν να διαβάσουν τέτοιες ανομοιομορφίες. Το αποτέλεσμα είναι ένα μέτριο φινίρισμα με πολλές ατέλειες.

 

Αυτό το δοχείο είναι αδύνατον να πετύχει σωστή συγκόλληση.

 

Η κόλλα έχει διεισδύσει και στο σύστημα μετάδοσης κίνησης του ράουλου. Αυτό αυξάνει σημαντικά τις τριβές στον άξονα και στο μοτέρ. Όλο το σύστημα κίνησης ζορίζεται.

 

Όπως ακριβώς καίγεται η κόλλα και στερεοποιείται εξωτερικά του δοχείου, έτσι συμβαίνει και εσωτερικά. Η καμένη κόλλα συσσωρεύεται και δημιουργεί ένα μονωτικό στρώμα. Η θερμοκρασία από τις αντιστάσεις δεν μεταφέρεται αποτελεσματικά. Έτσι δημιουργούνται θερμά και ψυχρά σημεία. Ακόμα περισσότερη καμένη κόλλα συσσωρεύεται εσωτερικά και κυρίως πίσω από το ράουλο. Έτσι φράζουν οι δίοδοι της κόλλας. Τα πρώτα σημάδια είναι ότι σε μακριά κομμάτια αρχίζει να μην αρκεί η κόλλα και η συγκόλληση προς το τέλος του τεμαχίου δεν είναι σωστή.

 

Αναλαμβάνουμε να καθαρίσουμε και να ανανεώσουμε την χημική επίστρωση του δοχείου σας. Το αποτέλεσμα είναι ένα ολοκαίνουριο δοχείο

 

Η κόλλα δεν μένει πάνω στην χημική επίστρωση. Αν καεί δεν θα κολλήσει. Ο καθαρισμός του δοχείου γίνεται πολύ πιο εύκολα και χωρίς ιδιαιτέρα χημικά από εσάς.

 

Το καθαρό και καλοσυντηρημένο δοχείο παρέχει συνεχή ροή κόλλας στο ράουλο και το στρώμα της κόλλας έχει σταθερό πάχος σε όλο το ύψος του. Έτσι το φιλμ στην ακμή του τεμαχίου είναι ομοιόμορφο.

 

Κατά τον καθαρισμό αλλάζουμε όλα τα ρουλεμάν, κουζινέτα και στεγανωτικά του άξονα και του ράουλου. Έτσι διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του συστήματος χωρίς να στρεσάρεται. Το μοτέρ λειτουργεί με χαμηλότερο φορτίο και όλα τα κινητά μέρη έχουν λιγότερες τριβές, επιμηκύνοντας έτσι τον χρόνο ζωής και συντήρησης.